|
Konzumiranje alkohola je rizik
za moždani udar - 28.8.2007
|
|
Alkohol
je kriv za 30 posto veću smrtnost nakon moždanog udara
|
|
Istraživanje
provedeno u Kini sugerira da muškarci koji često konzumiraju
alkohol imaju znatno veći rizik za moždani udar.
Rezultati
studije su objavljeni u stručnom časopisu "Annals of
Neurology", a temelje se na praćenju zdravlja 63.338
muškaraca starijih od 40 godina.
Analiza
prikupljenih podataka je pokazala da je s povećanom konzumacijiom
alkohola moguće direktno povezati 22 posto veći rizik za moždani
udar te 30 posto veću smrtnost nakon moždanog udara.
Istraživči
vjeruju da je smanjenjem konzumiranja alkohola moguće reducirati
rizik za moždani udar te se zalažu za razvoj strategija namijenih
prevenciji moždanog udara koji bi ciljale upravo ovaj dio
populacije.
|